...

Brabus, priznani nemลกki predelovalec vozil, je predstavil svojo prvo predelavo hibridnega modela โ€“ Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+. Ta korak oznaฤuje pomemben mejnik za podjetje, saj se prviฤ podaja v svet elektrificiranih vozil. Z nadgradnjami, ki vkljuฤujejo poveฤanje moฤi na 700 KM in navor na 850 Nm, Brabusov E 53 Hybrid doseลพe pospeลกek od 0 do 100 km/h v le 3,6 sekunde.โ€‹ To je recimo sekundo veฤ, kot potrebuje zverinski Brabus Rocket 1000, narejen na osnovi GT 63 S E Performance.

Primerjava z Mercedes-AMG E 53 Hybrid

Serijski Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+ je opremljen s 3,0-litrskim vrstnim ลกestvaljnikom in elektromotorjem, ki skupaj proizvedeta 577 KM in 740 Njutonmetrov navora. Z moลพnostjo funkcije "Race Start" se moฤ zaฤasno poveฤa na 603 KM . Brabusova razliฤica pa presega te ลกtevilke, kar pomeni znatno izboljลกanje zmogljivosti.โ€‹ Njegova moฤ namreฤ znaลกa 515 kilovatov ali okroglih 700 konjev, poleg tega pa ima ลกe 850 njutonmetrov navora. Hitrost bo elektronsko omejena na 280 kilometrov na uro.

Brabus je vozilu dodal vrsto vizualnih in aerodinamiฤnih izboljลกav. Med njimi so sprednji spojler, ki zmanjลกuje dvigovanje sprednje osi pri viลกjih hitrostih ter poslediฤno izboljลกuje lego in oprijem na cesti, in zadnji difuzor, ki poveฤuje stabilnost zadnje osi pri visokih hitrostih, hkrati pa pripomore k boljลกi aerodinamiki. Poleg tega so na voljo nova 21-palฤna platiลกฤa, ki prispevajo k bolj agresivnemu videzu vozila. Vsi aerodinamiฤni dodatki so izdelani iz ogljikovih vlaken, enak velja tudi za motorno masko in pa izpuลกne cevi, ki so kombinirane s titanom. Kroma na karoseriji tako ni veฤ.

Avtomobil je ob tem tudi nekoliko bliลพje tlom, kot je bil serijski Mercedes. Prilagodljivo vzmetenje mu zagotavlja med 15 in 30 milimetrov manjลกo oddaljenost od tal. To bo pripomoglo k ลกe nekoliko boljลกi vodljivosti. K tej pa bodo pomagale tudi pnevmatike. Te bodo spredaj ลกiroke 265, zadaj pa kar 305 milimetrov. Ob tem bosta na voljo zgolj dve znamki pnevmatik: Hankook in Continental.

Notranjost in udobje

V notranjosti Brabus ponuja ekskluzivne dodatke, kot so aluminijaste stopalke, posebne preproge z logotipom Brabus in usnjeni sedeลพi z rdeฤimi kontrastnimi ลกivi. Te nadgradnje dopolnjujejo ลพe tako razkoลกno notranjost serijskega modela, ki vkljuฤuje AMG ลกportne sedeลพe, digitalni instrumentni zaslon in MBUX infotainment sistem. Vstop v kabino bo okraลกen z letvami iz nerjaveฤega jekla. Skoznje bo ลพarel napis Brabus, osvetljen z belo ali pa eno od 64 barv, ki jih bo moลพno menjati po ลพelji.

Proizvodnja omenjenega modela ne bo omejena, pri Brabusu pa so novinca ลพe uvrstili na cenik. Zanj bo potrebno odลกteti vsaj 220.382 evrov in nekaj centov. Dajatve za nemลกki trg so pri tem ลพe upoลกtevane, brez njih je cena 35.000 evrov niลพja. Ko boste to vsoto odลกteli, pa boste morali nato ลกe poฤakati od ลกest do devet mesecev, da vam bodo avto tudi izdelali.

Kljub temu, da gre za Brabusa, pa marsikdo utegne pogreลกati mogoฤen zvok osemvaljnika. Ta je nenazadnje krasil prejลกnjo generacijo njihovega ลกportnika. A medtem ko pri nas na zalogi Brabusa nimamo, pa vam lahko za dobro ฤetrtino zneska, ki ga zahteva Brabus, ponudimo nekaj, po svoje ลกe bolj atraktivnega. Zgolj sledite povezavi in videli boste o ฤem govorimo. ฤŒe bi ลพeleli imeti pravega Brabusa, pa nam le piลกite.

Nemลกka prestiลพna avtomobilska trojica, Audi, Mercedes-Benz in BMW v zadnjem obdobju napovedujejo svojo prihodnost in zdi se, da je nekoliko bolj pisana, bolj po okusu ljubiteljev bencina. Pri BMW-ju so namreฤ nedavno napovedali, da ลกe ne nameravajo ukiniti osemvaljnih bencinskih motorjev. Tako ekstremni pri Audiju sicer niso bili, a tudi tam vse bolj podaljลกujejo rok uporabe klasiฤnih motorjev. No najbolj razveseljiva pa je informacija, ki so jo predstavili pri Mercedesu.

Na nedavni tiskovni konferenci so namreฤ razkrili, da ne nameravajo ukiniti niti 8-, niti 12-valjnih motorjev. Slednjega nameravajo pri Mercedes-u ohraniti v svoji najveฤji limuzini, razredu S oziroma v najbolj prestiลพnih izvedbah, Mercedes-Maybach. Ob tem gre priฤakovati, da bodo ohranili obstojeฤ motor, podprt z dvema turbo puhaloma. Tega nenazadnje ponujajo tudi zunanjim partnerjem, konkretno podjetju Pagani.

12-valjniki za izbrana trลพiลกฤa

S tem bo Mercedes, ki je bil med trojico pravzaprav najbolj naklonjen elektrifikaciji novih avtomobilov, ohranil 12-valjne motorje. Nenazadnje tudi BMW ลพe pogleduje proti koncu proizvodnje teh motorjev, namenjenih Rolls-Roycu. Vendar pa se bodo stvari vseeno zaฤele spreminjati, saj naj bi 12-valjniki zaฤeli izginjati iz trลพiลกฤ, kakrลกno je Evropa, kjer so omejitve glede izpustov CO2 stroลพje kot drugod po svetu.

Na drugi strani pa oฤitno ni omejitev za osemvaljni motor, ki je pri Mercedesu dobro razลกirjen skozi razliฤne modele, ลกe posebej tiste z oznako AMG. Ob tem velja omeniti, da ta motor Mercedes ponuja tudi Aston Martinu. V svoji modelni paleti ga tako namerava ohraniti tudi v prihodnjih generacijah ลกportnikov, zaradi ฤesar so ลพe napovedali tudi prilagoditve.

ล e precej let za osemvaljnike

Omenjeni motor bodo pri Mercedesu namreฤ uporabili tudi na novi platformi, poimenovani AMG.EA. To sicer pomeni, da bo agregat do neke mere elektrificiran, kar pa je vseeno korak naprej ob dejstvu, da so pri Mercedesu ลพe resno razmiลกljali o popolni ukinitvi klasiฤnih motorjev. Tako pa je mogoฤe priฤakovati, da bodo V8 motorji ostali aktualni ลกe vsaj eno generacijo ali nekje do leta 2030. Pogon naj bi namreฤ zadoลกฤal standardom Euro 7.

Pri Autobrokerju smo za takลกne novice vsekakor hvaleลพni, saj so nam najmoฤnejลกi Mercedesi ลกe posebej pri srcu. Tudi zato jih imamo na zalogi kar nekaj, ki si jih lahko pridete ogledati in jih odpeljete v svojo garaลพo. Trenutno na vas ฤakata tudi dva 12-valjnika, ki imata ลกe posebej prepoznaven zvok.

AMG ONE je brez dvoma najbolj ekskluziven Mercedes-Benz zadnjih let. Superลกportnik je namreฤ razvit na tako rekoฤ iz dirkalnika F1, po katerem je podedoval tudi pogonski sklop. In prav ta avtomobil je sluลพil kot osnova prvemu avtomobilu ekskluzivne serije Mythos, ki jo je pred ฤasom napovedala nemลกka znamka.

Novinec bo nosil ime PureSpeed, luฤ sveta pa je uzrl na vฤerajลกnji zadnji dirki letoลกnje sezone F1 in zadnje, v kateri je barve moลกtva iz Stuttgarta zastopal Lewis Hamilton. V osnovi gre za model SL, na kar kaลพe tudi v osnovi enak kokpit obeh modelov, vendar pa so spremembe opazne ลพe na prvi pogled.

Karoserija avtomobila je namreฤ tako rekoฤ povsem spremenjena, od obeh odbijaฤev, do pragov in ako naprej. Seveda pa je najbolj opazna sprememba vpeljana na vrhu. Klasiฤnega vetrobranskega stekla namreฤ ni, podobno kot pri legendarnem dirkalniku Silver Arrow, srebrna puลกฤica oziroma 300 SLR, s katerim je dirkal Stirling Moss, po slednjem pa so povzeli tudi zaลกฤitna loka, nameลกฤena nad prostorom, kjer se v obiฤajnem SL-u skrivajo zadnji sedeลพi. No, najbolj opazen element pa je zakotovo vzdolลพen varnostni lok, narejen po zgledu varnostnega loka Halo, ki ga nosijo sodobni dirkalniki F1.

Dodatek za ljubitelje ลกvicarskih ur

Karoserija je sicer vselej odeta v dvobarvno kombinacijo, enako pa velja tudi za kabino, odeto, v ฤrno-belo kombinacijo. Sicer pa bodo tam na svoj raฤun priลกli ljubitelji kronometrov. Unikatnega je za omejeno serijo 250 vozil izdelal IWC, Mercedesov dolgoletni partner, ure pa bodo imele posebno oblikovano ลกtevilฤnico, ki bo osvetljena podnevi in ponoฤi.

Vozilo pa se po legendarnem predhodniku zgleduje tudi po izbiri materialov. Karoserija in okvir, na katerem poฤiva namreฤ nista izdelana iz ogljikovih vlaken, temveฤ v glavnem iz aluminija z dodatki magnezija, jekla in razliฤnih vlaken. Ogljikova vlakna so tako uporabili zgolj za izdelavo aerodinamiฤnih dodatkov, tudi zadnjega krilca s petimi nastavitvami in drugih usmernikov zraka, ki vozilo pri hitrosti 80 kilometrov na uro pribliลพajo k tlom za 40 milimetrov.

Motor, ki se skriva pred voznikom je ลพe dodobra poznan. ล tirilitrski turbobencinski agregrat proizvede 585 konjev moฤi, kar je recio enako kot AMG GT 63. To pa je ob nizki teลพi vozila dovolj za pospeลกek do 100 kilometrov na uro v 3,6 sekunde in najviลกjo hitrost 315 kilometrov na uro. Moฤ se na vsa ลกtiri kolesa sistema 4Matic+ prenaลกa preko devetstopenjskega menjalnika, poleg tega pa je avtomobil opremljen s prilagodljivim vzmetenjem in ลกtirikolesnim krmiljenjem.

Cena? Pri Mercedesu je ne razkrivajo, ugiba pa se, da naj bi znaลกala vsaj 300.000 dolarjev. Prav tako pa tudi ni znano, ali so avtomobili ลกe na voljo, ali pa jih je Mercedes-Benz ลกe pred razkritjem ลพe prodal najzvestejลกim strankam. V tem primeru pa imamo kar nekaj zanimivih alternativ tudi pri nas. Najbliลพja je zagotovo povsem nov AMG GT 63 4Matic+, tu pa so ลกe AMG GT prejลกnje generacije v kupejevski in cabrio izvedbi ter nenazadnje legendarni AMG SLS.

ย 

Copyright ยฉ 2025 Kreativni najemi d.o.o.