Verjetno ni avtomobilskega navdušenca, ki se v nekem trenutku svoje mladosti ni srečal z računalniško simulacijo Need for Speed. Prva generacija simulacije je na trg prišla že davnega leta 1994, do danes pa je pod tem imenom izšlo že nešteto nadaljevanj, ki so ljubiteljem postregle z različnimi avtomobili. V 90. letih so dominirali superšportniki tistega časa, nato je sledilo obdobje Porschejev, predelanih avtomobilov v slogu prvih filmov franšize Hitri in drzni in tako naprej.
Med desetinami, če ne stotinami avtomobilov, ki so se znašli v seriji, pa je zagotovo eden najbolj prepoznavnih BMW M3 GTR iz izdaje Most Wanted. Virtualni dirkalnik, okrašen s prepoznavno grafiko je postal verjetno najbolj znan primerek avtomobila, ki navkljub drugačnim načrtom nikoli ni zares doživel serijske proizvodnje. M3 GTR je namreč na koncu ostal zgolj dirkalnik, vseeno pa se je veliko posameznikov odločilo, da naredijo lastne replike avtomobila iz računalniške igre.
Sedaj pa so se pri britanskem zastopništvu znamke BMW odločili, da ob 30. obletnici franšize Need for Speed vendarle izdelajo tudi pravi, »originalni« avtomobil. Pri tem so upoštevali vse podrobnosti virtualnega avtomobila, od izrazito razširjene karoserije, izpušnega sistema, ki se konča na boku pragov, veliko krilce na zadku avtomobila in pa celotno varnostno kletko v kabini. Čeprav ta v simulaciji ni razkrita, pa je v pravem avtomobilu narejena v slogu dirkalnih avtomobilov in izpraznjena vseh nepotrebnih elementov, ki prinašajo zgolj težo.
Ali so pri izdelavi avtomobila vzeli katerega izmed dirkalnih avtomobilov, ali pa so za osnovo vzeli serijskega M3 in ga temeljito predelali, ni znano, verjetno pa za to niso uporabili enega izmed zgolj desetih razvojnih prototipov oziroma enega izmed treh razstavnih primerkov. A če so avtomobil osnovali na klasičnem M3 in repliko podkovali tudi z ustrezno motorno konjenico, potem je sledila tudi menjava motorja, saj se pod motornim pokrovom GTR-ja skriva štirilitrski osemvaljnik s 444 konji moči.
To naj bi v dirkalniku zadoščalo za najvišjo hitrost okrog 260 kilometrov na uro. Mimogrede teža avtomobila po vseh predelavah znaša le 1.100 kilogramov. Zanimivo, serijski avtomobil (izdelanih je bilo na koncu le deset vozil), je imel nekoliko manj moči in večjo težo (za okrog 250 kilogramov), vseeno pa je njegova najvišja hitrost znašala 295 kilometrov na uro.
BMW je sicer v osnovi avtomobil začel razvijati zaradi zahtev dirkaške serije American Le Mans Series, znana pa je bila tudi cena posameznega avtomobila v maloprodaji: 250.000 evrov. Serija je zahtevala izdelavo desetih vozil, ki jih je BMW dejansko, kot že rečeno tudi izdelal. Vendar pa je naslednje leto prišla nova zahteva, ki je narekovala izdelavo skupno 100 avtomobilov, zaradi česar je BMW izstopil iz serije. Kje je končalo vseh deset avtomobilov pa je danes vprašanje, na katerega tudi pri BMW-ju nimajo točnega odgovora.
Je pa zato jasno, kje bo replika računalniške legende prisotna v naslednjih dneh. Pri BMW-ju so se namreč odločili, da bo razstavljena v BMW-jevem salonu BMW Welt v Münchnu. Tam bo avtomobil na ogled na voljo do šestega januarja prihodnje leto, nato pa bo verjetno romal v BMW-jev muzej – ali pa na promocijsko turnejo. Vi pa si medtem lahko ogledate našo zalogo vozil znamke BMW, med katero sta tudi BMW M3 in M4.