Pri Porscheju so se odzvali na trenutno situacijo na področju pogonskih rešitev novih avtomobilov. Znamka, ki v zadnjem obdobju vse več poudarka namenja elektrifikaciji - električnemu Taycanu je sledil Macan, naslednji električni model v ponudbi pa bo Boxster - je namreč razkrila, da vseeno še ne nameravajo opustiti razvoja klasičnih motorjev.
O tem so sicer v zadnjih letih govorili že večkrat, tudi v povezavi z modelom 911. Ta naj bi bil namreč zadnji, ki bo, če sploh, doživel prehod v električno dobo. Sedaj pa v Stuttgartu priznavajo, da se načrti glede elektrifikacije ne odvijajo po načrtih, čeprav cilja elektrifikacije 80 odstotkov vseh novih avtomobilov do konca desetletja še niso opustili.
Kot je razkril Lutz Meschke, finančni direktor znamke Porsche, se tudi Porsche srečuje z zahtevno situacijo na Kitajskem ter (pre)počasno elektrifikacijo v Severni Ameriki in Evropi. Na drugi strani opaža, da se vse več kupcev prestižnih vozil na omenjenih trgih odloča za nakup bencinsko gnanih športnikov. In temu trendu bodo sledili tudi sami.
Kot je razkril v nadaljevanju novinarske konference, bo vodstvo znamke zato oddelku za raziskave in razvoj dalo proste roke pri razvoju nove generacije klasičnih motorjev, hkrati pa tudi povezanih opcij, kot so priključni hibridi in podobno. Točnih informacij o prihodnosti pogonskih sklopov oziroma načrtih pa vendarle še ni.
Ob tem se pojavljajo ugibanja, kaj to pomeni za prihodnje in obstoječe modele. Zdi se, da bodo modeli Taycan, Macan (zgrajen na namenski platformi za električne avtomobile) in Boxster (ki dobi zamenjavo s prihodnjim letom) ostali električno gnani, enako naj bi veljalo tudi za prihajajočega električnega križanca s tremi vrstami.
Na drugi strani pa naj bi tako Panamera kot tudi Cayenne vsaj še nekaj let obdržala klasične pogonske sklope - elektrifikacija za omenjena modela, kakor tudi 911 še ni predvidena in verjetno ob Porschejevem delu na področju razvoja sintetičnih goriv do tega tudi ne bo prišlo.