Ferrari veljajo za sinonim italijanskih superšportnih avtomobilov, posledično pa tudi zanimive naložbe. Že dolga leta se najstarejši in najbolj redki predstavniki znamke na dražbah prodajajo za več milijonov evrov, hitro pa na vrednosti pridobivajo tudi novejši primerki. Tako je recimo za model Enzo, ki ob predstavitvi pred dobrimi 20 leti potrebno odšteti okrog milijona evrov, danes potrebno odšteti tudi že okrog štiri ali celo pet milijonov evrov. Vsekakor dobra naložba za prvotne lastnike.
Za investicijo pa so primerni tudi nekateri drugi, cenejši Ferrariji, ki so na trg prišli v zadnjih desetih, ali 15 letih. Pravzaprav so za kaj takega še bolj primerni, saj njihova cena še ni zrasla v ekstremne višave, čeprav se že dogaja, da presegajo vrednosti novih avtomobilov. Tveganje je sicer lahko malo večje, saj visoka rast vseeno ni garantirana, se pa že kaže nekaj pokazateljev na to, kateri avtomobili bi lahko najbolj pridobili na ceni.
Nekaterim cene že rastejo
Da bi naštevali vse modele Ferrarijev in posebne različice, katerih vrednost vsakič lahko narašča še precej hitreje, je seveda misija nemogoče. Zato pa smo pod drobnogled vzeli 10 modelov, ki so se v preteklih letih zvrstili v našem salonu in jih razvrstili od najbolj zanimivega z vidika naložbe do najmanj zanimivega.
Ferrari 488 Pista: kot namiguje ime gre za model, ki je za razliko od klasičnega 488 še nekoliko bolj primeren za uporabo na dirkališču. Nadaljuje tradicijo, ki jo je začel že 360 Challenge Stradale, zaželen pa je tudi zaradi omejene serije okrog 3.500 vozil. Cena rabljenih vozil se tako giblje med 400.000 in 500.000 evri, medtem ko je bilo za nov avto potrebno odšteti okrog 350.000 evrov.
Ferrari F12: F12 velja za predstavnika dolge linije 12-valjnih potovalnikov, ki sega v začeteke znamke – del te družine je tudi model 250 GTO, ki velja za najdražjega, najbolj zaželenega med vsemi Ferrariji. Cene se sicer trenutno gibljejo pod maloprodajnimi cenami novih vozil a se še utegnejo dvigniti.
Ferrari FF: posebnež v Ferrarijevi modelni paleti, saj gre pravzaprav skoraj za kombilimuzino s tremi vrati, če že ne za »shootingbreak«. Poleg tega gre tudi za prvega Ferrarija s štirikolesnim pogonom, po vrhu vsega pa pod motornim pokrovom skriva 12 valjni motor. Prav zaradi teh posebnosti in dejstva, da je bilo izdelanih le nekaj manj kot 2.300 avtov, bi v prihodnje FF lahko postal iskana klasika.
Ferrari 296 GTB: na pogled gre za klasičnega športnega dvoseda z »zgolj« trilitrskim šestvaljnikom. V resnici pa gre za manjšega, a še vedno zmogljivega brata modela SF90, kar posledični pomeni, da ga poganja hibridni pogonski sklop. Ker gre za relativno nov model, ki je še vedno v proizvodnji, hkrati pa za tehnološko nekoliko drugačen avtomobil od ostalih, je njegov naložbeni potencial zaenkrat sicer še težko določiti.
Ferrari 296 GTS: za razliko od izvedbe GTB prinaša GTS pomično streho, s tehničnega vidika pa sta avtomobila povsem enaka. Zaradi pomične strehe je avtomobil nekoliko dražji, tako kot za kupeja pa tudi v tem primeru ni mogoče določiti naložbenega potenciala.
Ferrari F8 Tributo: gre za naslednika že omenjenega 488, ki je hkrati še precej zmogljivejši, saj ponuja kar 720 konjev moči. Zanimivo pri tem je, da F8 nikoli ni dobil nobene posebne serije, kot je recimo 488 Pista. Naložbeni potencial posledično ni tako velik, še vedno pa bi v prihodnjih letih vrednost avta, kljub nekoliko višjim proizvodnim številkam lahko naraščala. A ne še takoj.
Ferrari Portofino M: kot najmanjši in najbolj dostopen Ferrari je Portofino eden tistih modelov, pri katerih vrednost verjetno ne bo ravno intenzivno rasla. Še več, v prihodnjih letih utegnejo vrednosti tega modela upasti, kar pa posledično pomeni možnost cenovno ugodnega vstopa v svet Ferrarijevih športnikov.
Ferrari Purosangue: Ferrarijev prvi križanec velja za veliko uganko. Sprva je namreč zanj veljalo veliko zanimanje, zato so se na trgu rabljenih vozil preprodajali precej nad ceno, ki jo je zahtevala tovarna. Ta trend se je nekoliko umiril, še vedno pa gre za zanimiv avtomobil, tudi zaradi dejstva, da proizvodne količine vseeno niso bile tako velike. V prihodnje se zato utegne izkazati kot zanimiva naložba.
Ferrari SF90 Spider: športnik s skoraj tisoč konji moči velja za inženirski biser, saj ga poganja Ferrarijev prvi priključni hibrid. Ta ga do 100 kilometrov z mesta požene v 2,5 sekunde, najvišja hitrost pa znaša preko 330 kilometrov na uro. Tudi njegov naložbeni potencial pa je trenutno težko napovedati, saj gre za relativno nov model z novo tehnologijo.
Ferrari SF90 Stradale: Različica SF90 s trdo streho je vsekakor ukrojena bolj po meri športnih voznikov, kot izvedba Spider, poleg tega pa je bila tudi malenkost cenejša. Posledično zanjo veljajo podobne zakonitosti glede potencialnih naložb, oziroma utegnejo biti možnosti za rast vrednosti zaradi nekoliko večjega števila izdelanih primerkov malenkost slabše. Seveda pa bo več jasnega v prihodnjih letih.
Preverite, kateri Ferrariji izmed zgoraj naštetih so še vedno v naši garaži. Našli boste več kot enega ali dva. Seveda pa se na nas lahko obrnete za nasvet, katerega kupiti z namenom naložbe, pri čemer vam ga bomo pomagali poiskati v tujini in ga pripeljati v Slovenijo. Jasno, lahko tudi kakšnega, ki ni na zgornjem seznamu.
Vaš zanesljiv partner za uvoz kakovostnih vozil po naročilu. Varen nakup z garancijo zadovoljstva.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje spletne strani, spletne trgovine in rezervacijske platforme je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.
Na spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. S klikom na gumb “Sprejmi vse”, se strinjate z nalaganjem vseh piškotkov. Če želite prilagoditi posamezne piškotke, uporabite gumb "Nastavitve piškotkov".
Kreativni najemi d.o.o. na spletnem mestu uporablja lastne piškotke, obenem pa omogoča izbranim tretjim osebam, da na uporabnikovo opremo namestijo svoje piškotke (t. i. piškotki tretjih oseb). Od tega se lastni piškotki, ki so kategorizirani kot "Nujni piškotki", shranijo v vaš brskalnik, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcij spletnega mesta. Piškotki tretjih oseb so kategorizirani kot "Analitični piškotki" in "Funkcionalni piškotki". Shranjeni bodo le z vašim soglasjem. Prav tako lahko onemogočite te piškotke. Zavrnitev nekaterih od teh piškotkov lahko vpliva na vašo uporabniško izkušnjo na spletnem mestu.
Nujno potrebni piškotki zagotavljajo funkcije, brez katerih te spletne strani ne morete uporabljati tako, kot je predvideno, oziroma tako, kot želite. Za uporabo teh piškotkov vaša privolitev ni potrebna in jih tudi ni mogoče deaktivirati preko funkcije te spletne stani. Na vašo napravo jih namestimo, ko obiščete našo spletno stran oziroma izberete določeno funkcionalnost spletne strani.
Piškotek
Trajanje
Opis
cookielawinfo-checkbox-analytics
do izbrisa
Vaša nastavitev za piškotke v kategoriji "Analitični piškotki".
cookielawinfo-checkbox-functional
do izbrisa
Vaša nastavitev za piškotke v kategoriji "Funkcionalni piškotki".
cookielawinfo-checkbox-necessary
do izbrisa
Vaša nastavitev za piškotke v kategoriji "Nujni piškotki".
Omogočajo, da si spletna stran zapomni vaše izbire (npr. uporabniško ime, jezik ali regijo, v kateri se nahajate) in omogočajo prikaz nekaterih storitev tretjih oseb. S tem vam lahko na naši spletni strani nudimo izboljšane in osebno prilagojene funkcije, zaradi katerih boste imeli še boljšo uporabniško izkušnjo.
Analitični piškotki nam omogočajo analiziranje dogajanja na spletni strani (zlasti: število obiskovalcev, identifikacija brskalnikov, ključnih besed…), kar je prav tako zelo pomembno za dobro delovanje spletne strani. Za namestitev teh piškotkov potrebujemo vašo izrecno privolitev, ki jo podate tako, da v nastavitvah odkljukate polje »Analitični piškotki«. Svoje strinjanje lahko v nastavitvah piškotkov kadarkoli umaknete.