Vsakoletno srečanje prestižnih klasičnih in konceptnih novih avtomobilov Concours d' ellegance Ville d' Este na obali jezera Como v Italiji je eden bolj pomembnih dogodkov za nemški BMW. Bavarska znamka je namreč tam v zadnjih letih predstavila kar nekaj različnih konceptov. Med bolj odmevnimi je bil pred dvema letoma reinkarnacija legendarnega 3.0 CSL, kateremu so tedaj namenili malosreijsko proizvodnjo peščice vozil s ceno 750 tisoč evrov. Na podoben odziv kot omenjeni športnik je letos naletel tudi koncept Skytop in tudi slednji bo sedaj doživel enako usodo.
Avtomobil, pravi roadster se oblikovno ne zgleduje po nobenem do sedaj znanem modelu, z ostrimi in ravnimi linijami pa vseeno nekoliko spominja na športne avtomobile iz 70. let. Ob tem so mu, nevsakdanje za BMW-jeve kabriolete, namenili strešni lok za obema sedežema, ki služi za varnost v primeru prevračanja, hkrati pa daje avtomobilu še nekoliko bolj edinstveno linijo.
Bočna linija je sicer po zaslugi dolgega sprednjega dela, pa tudi podaljšanega zadka, ki za zaznamuje izrazit previs preko zadnjih koles, precej uravnotežena. Pozornost si ob tem zaslužijo krilca na zadnjem robu vrat, ki nadomeščajo klasične ročaje za odpiranje vrat. Sicer pa elegantno zunanjost zaznamujejo tudi izredno tanki žarometi na sprednjem in zadnjem delu avtomobila.
»BMW Skytop je oblikovan resnično eksotično in predstavlja kombinacijo vozniške dinamike ter elegance na najvišji ravni. Da smo na koncu lahko razkrili oziroma napovedali izdelavo maloserijske različice vozila je prava uresničitev sanj,« je dejal Adrian van Hooydonk, vodja oblikovanja skupine BMW na nedavnem dogodku v Italiji, kjer je bila napovedana proizvodnja avtomobila. Ta bo sicer omejena na zgolj 50 vozil, prav vsa pa so bila že prodana še pred dejansko napovedjo proizvodnje. Tudi zato je cena avtomobila, ki na nek način predstavlja nadaljevanje zgodbe modelov Z8 ter 507, ostala skrivnost.
Sicer pa že omenjeni elegantni karoseriji sledi tudi precej klasično oblikovana, čeprav s tehnologijo dobro napolnjena kabina, ki se v lepem vremenu nastavlja soncu, v slabem pa skriva pod platneno mehko ali dvodelno snemljivo trdo streho. Ta je namreč odeta v obilico usnja, vselej pa je odeta v eno barvo, kar poudarja umirjenost in eleganco. Končno podobo nato zaključujejo številni kristali nameščeni na različne komponente kabine.
Tako kot je podoba avtomobila precej klasična, tako je klasičen tudi pogon. Pod motornim pokrovom se bo namreč skrival že dodobra poznan 4,4-litrski osemvaljnik z dvema turbinama. Konkretno, gre za enako aplikacijo, kot jo najdemo v modelu M8 competition, kar pomeni635 konjev ali 460 kilovatov moči, ki se prenaša na vsa štiri kolesa. Tako bo avtomobil do 100 kilometrov lahko pospešil v zgolj 3,3 sekunde. Najvišja hitrost medtem ostaja neznana.
Čeprav je maloserijski Skytop že našel vseh 50 lastnikov – pri čemer je bilo interesentov zagotovo še precej več – pa bo zagotovo slej kot prej kakšen izmed njih, verjetno za nekoliko višji znesek, iskal novega lastnika. Morda ga tudi uspemo poiskati. Do tedaj pa vas vabimo, da na tej povezavi preverite vozila znamke BMW, ki vam jih ponujamo v najem: za en dan, vikend, mesec dni, ali tudi kaj dlje.