Dobrih 20.800 metrov dolga proga Nürburgring velja za eno izmed najbolj znanih, pa tudi najbolj zloglasnih dirkališč na svetu. Čeprav se na njej dirkalniki F1 niso podili že desetletja, pa je priljubljena destinacija za profesionalne dirkače v turnih avtomobilih in pa amaterske dirkače, ki se tja podajajo s svojimi bolj ali manj predelanimi avtomobili. Pri tem je govora o najrazličnejših avtomobilih, od običajnih Renault Cliov, do Ferrarijev, Porschejev in podobnega.

Nürburgring pa ne šteje zgolj med ljubiteljskimi vozniki, nanj namreč niso imuni niti proizvajalci športnih avtomobilov. Naziv najhitrejšega v tako imenovanem Zelenem peklu vsekakor s seboj prinaša svojevrsten prestiž, še posebej, kadar je govora o najhitrejšem serijskem avtomobilu in pa najhitrejšem avtomobilu na splošno. Takrat so pripravljeni proizvajalci narediti marsikaj, za to, da bi dosegli rekord.

Porsche je tako recimo tja pripeljal svoj prototip, dirkalnik 919, namenjen dirkanju v Le Mansu, pa hkrati pa so tudi več serijskih avtomobilov pripravili tako, da so bili optimalno pripravljeni za postavitev najhitrejšega kroga ravno na Nürburgringu. A takšni rekordi so seveda nekoliko brez pretiranega smisla.

Spodaj smo zato pripravili seznam desetih najhitrejših serijskih avtomobilov na omenjenem dirkališču – v konfiguraciji, kakršno so lahko kupili tudi kupci za uporabo v vsakodnevnem prometu. Naj omenimo, da čas pod sedmimi minutami že dolgo ni več velik mejnik:

Očitno je torej Porsche znamka, ki postavljanju rekordov na Nürburgringu namenja daleč največ pozornosti, saj je med najhitrejšimi desetimi serijskimi avtomobili kar šest njihovih, po vrhu vsega pa so svoj najboljši čas z modelom GT2 RS Manthey Racing naknadno uspeli izboljšati še za tri sekunde. Vendar pa je bil avtomobil za ta podvig posebej prilagojen in opremljen z dodatki, zaradi katerih ni bil pripravljen za uporabo na cesti.

Nekateri se Nürburgringa izogibajo

Na drugi strani v oči bode podatek, da na lestvici ni niti enega Ferrarija, Koenigsegga, Paganija ali kakšnega drugega hiperšportnika, kar dokazuje, da vsi proizvajalci temu ne namenjajo enake pozornosti in ne opravljajo uradnih meritev na omenjenem dirkališču. Za Ferrari je tako dobro znano, da uradna testiranja svojih avtomobilov opravljajo na hišnem dirkališču v Fioranu.

Držati naziv najhitrejšega na Nürburgringu ne glede na to pomeni precejšen prestiž, tako za proizvajalca kot lastnika avtomobila. Pa tudi uvrstitev na lestvico ni kar tako. Mi pa se k sreči lahko pohvalimo z dejstvom, da imamo kak avtomobil iz zgornje lestvice. Preverite katerega, hkrati pa lahko tudi kakšen drug avtomobil po vaši željah po vaših željah za vas poiščemo in pripeljemo v Slovenijo.

Copyright © 2025 Kreativni najemi d.o.o.
lockmenu