Ineos Grenadier je eden izmed tistih pravih terenskih avtomobilov, kakršnih je danes le še peščica. Z obliko močno spominja na izvirnega Land Rover Defenderja, kar ni naključje, saj so ga pri Ineosu predstavili kmalu po tem, ko je Land Rover zaključil proizvodnjo svojega najstarejšega modela. In tudi namen avtomobila je povsem enak, pri čemer je zaradi številnih elektronskih in mehanskih pomagal na terenu še precej bolj zmogljiv.
Seveda pa vsi kupci, ki si želijo takšnega avtomobila, vseeno ne nameravajo z njim voziti po brezpotjih. Želijo si namreč robustnega videza, a hkrati tudi precejšnjega udobja. Odgovor oziroma rešitev zanje so pripravili pri podjetju Chelsa Truck Company, britanskem predelovalcu terenskih vozil, ki deluje pod okriljem družbe Project Kahn, sliši pa na ime Ineos Grenadier Grandmaster.
Po tem, ko so predstavili model Series II Expedition Grenadier, ki prinaša številne nadgradnje v primerjavi s serijskim Grenadierjem, je Grandmaster poudarjeno bolj prestižen. To nakazujejo že veliko bolj udobni sedeži proizvajalca Recaro. V prvem izdelanem avtomobilu so bili odeti v usnje kobaltno modre barve in z logotipom Chelsa Truck, vtisnjenim v vzglavnike sedežev. V usnje enake barve so bili odeti tudi vratni paneli.
Ne glede na luksuz, pa je tudi Grandmaster še vedno čistokrvni terenski avtomobil, kar daje vedeti tudi s še bolj robustno zunanjostjo. Karoserija je namreč oplemenitena s številnimi dodatki iz ogljikovih vlaken in je tako nekoliko širša, kot pri klasičnem Grenadierju. Hkrati je tu tudi nov LED žaromet na strehi, ki bo pomagal dodatnemu paru žarometov v maski vozila.
Videzu se ob tem pridružuje tudi izboljšana tehnika. Na novih 20-palčnih pnevmatikah se namreč nahajajo terenske pnevmatike s terenskimi pnevmatikami zunanjega premera 37 palcev. Poleg tega je avtomobil dobil tudi novo vzmetenje, ki pripomore k dodatnim 30 milimetrov oddaljenosti od tal. To pa utegne marsikomu predstavljati težave pri vstopu v kabino, zaradi česar so inženirji avtomobilu namenili elektronski stranski stopnici.
Ineosa trenutno nimamo na zalogi, če bi ga želeli, pa z veseljem poiščemo takšnega, ki bo zadostil vašim zahtevam in zagotovo boste z njim izstopali na cesti. Imamo pa na zalogi kar nekaj terenskih vozil, od Land Rover Defenderja nove generacije do Ford Ranger Raptorja s strešnim šotorom, Jeep Gladiatorja in nenazadnje tudi Lado Nivo, ki jo lahko najamete že za 100 evrov na dan, ali pa tudi Mercedes-Benza razred G.
Brabus, nemška avtomobilska znamka in verjetno najbolj znan predelovanju vozil znamke Mercedes-Benz je na trg pripeljal novo kreacijo družine Rocket. Poznavalcem znamke je ime še kako, saj z njim pri Brabusu označujejo najmočnejše in najprestižnejše modele. A če smo bili doslej vajeni, da avtomobilom namenijo »le« nekoliko spremenijo videz in izdatno povečajo moč motorja, so tokrat naredili skoraj povsem nov avtomobil.
Novi Rocket GTS je tako pravzaprav dvovratni shooting break, kakršnega Mercedes-Benz še nikoli ni imel v ponudbi. Zato so pri Brabusu vzeli zadnjo generacijo modela SL in ji takoj odstranili platneno streho ter pokrov prtljažnega prostora. Ter seveda še kopico drugih elementov. Namesto njih pa so na zadek in preko kabine vozila namestili čvrsto streho in mu tako pripeli še dodatna tretja vrata, s tem pa hkrati naredili avtomobil precej bolj uporaben.
Nastal je namreč dvosed z velikim prtljažnikom, kamor dva para potnikov brez težav shrani več potovalnih kovčkov – dovolj tudi za daljši oddih ali izlet z avtomobilom. Da so za osnovo vzeli model SL sicer tudi na zadnjem delu kljub velikemu »račjemu repu« (usmerjevalniku zraka pod zadnjim steklom) rata hitro jasno, eden izmed razlogov za to pa se skriva v paru zadnjih luči, ki so ostale nespremenjene.
A karoserijske spremembe zajemajo precej več elementov, kot zgolj agresivno nadgradnjo potniške kabine. Pravzaprav je bil sprememb deležen čisto vsak del karoserije, ob kar je jasno po veliko večji širini avtomobila. Zadnji blatniki, izdelani iz ogljikovih vlaken tako skrivajo kar 198,5 centimetrov široko zadnjo os, hkrati pa nelakirana ogljikova vlakna prekrivajo večji del karoserije. Pa tudi del platišč, sicer v osnovi izdelanih iz enega kosa aluminija s pomočjo tehnologije CNC.
Obilica ogljikovih vlaken pa je bila uporabljena tudi v precej temni kabini avtomobila. Iz ogljikovih vlaken so tako recimo izdelani vsi okrasni elementi, ki so v klasičnem SL-u plastični, končna podoba pa je oplemenitena z obilico usnja, medtem ko so pri prvem primerku alkantaro uporabili zgolj za prekrivanje armaturne plošče.
Seveda pa je bistvo najnovejšega športnika na prvi pogled še vedno skrito očem. Govora je o pogonskem sklopu. Pri Brabusu so Mercedesov štirilitrski osemvaljnik povečali na velikost 4,5-litra iz njega pa iztisnili kar 796 konjev moči. A to še ni bilo dovolj. Novinec namreč deluje po principu hibrida, kar pomeni, še dobre 204 električne konje: skupaj kar 1.00 konjev moči in elektronsko omejenih 1.050 njutonmetrov navora, kar naj bi zadostovalo za najvišjo hitrost krepko 317 kilometrov na uro ter pospešek z mesta do 100 kilometrov na uro v 2,7 sekunde.
A takšna predelava seveda ne bo poceni. Pri Brabusu, kjer zaenkrat ne govorijo o omejevanju proizvodnje, so namreč razkrili, da bo za avtomobil potrebno plačati 794.758,40 evra. Vendar pa v ta znesek še niso vštete dajatve, ki ceno za nemški trg dvignejo na slab milijon oziroma na 945.762,50 evra.
Najnovejša Brabusova kreacija, pri dobavi katere vam lahko pomagamo pri podjetju Autobroker, pa vsaj nas spominja na avtomobile, kakršne so pred leti izdelovali pri Ferrariju. Enega izmed njih in sicer model FF pa imamo trenutno tudi na zalogi in to za precej nižji znesek