Dobrih 20.800 metrov dolga proga Nรผrburgring velja za eno izmed najbolj znanih, pa tudi najbolj zloglasnih dirkaliลกฤ na svetu. ฤeprav se na njej dirkalniki F1 niso podili ลพe desetletja, pa je priljubljena destinacija za profesionalne dirkaฤe v turnih avtomobilih in pa amaterske dirkaฤe, ki se tja podajajo s svojimi bolj ali manj predelanimi avtomobili. Pri tem je govora o najrazliฤnejลกih avtomobilih, od obiฤajnih Renault Cliov, do Ferrarijev, Porschejev in podobnega.
Nรผrburgring pa ne ลกteje zgolj med ljubiteljskimi vozniki, nanj namreฤ niso imuni niti proizvajalci ลกportnih avtomobilov. Naziv najhitrejลกega v tako imenovanem Zelenem peklu vsekakor s seboj prinaลกa svojevrsten prestiลพ, ลกe posebej, kadar je govora o najhitrejลกem serijskem avtomobilu in pa najhitrejลกem avtomobilu na sploลกno. Takrat so pripravljeni proizvajalci narediti marsikaj, za to, da bi dosegli rekord.
Porsche je tako recimo tja pripeljal svoj prototip, dirkalnik 919, namenjen dirkanju v Le Mansu, pa hkrati pa so tudi veฤ serijskih avtomobilov pripravili tako, da so bili optimalno pripravljeni za postavitev najhitrejลกega kroga ravno na Nรผrburgringu. A takลกni rekordi so seveda nekoliko brez pretiranega smisla.
Spodaj smo zato pripravili seznam desetih najhitrejลกih serijskih avtomobilov na omenjenem dirkaliลกฤu โ v konfiguraciji, kakrลกno so lahko kupili tudi kupci za uporabo v vsakodnevnem prometu. Naj omenimo, da ฤas pod sedmimi minutami ลพe dolgo ni veฤ velik mejnik:
Oฤitno je torej Porsche znamka, ki postavljanju rekordov na Nรผrburgringu namenja daleฤ najveฤ pozornosti, saj je med najhitrejลกimi desetimi serijskimi avtomobili kar ลกest njihovih, po vrhu vsega pa so svoj najboljลกi ฤas z modelom GT2 RS Manthey Racing naknadno uspeli izboljลกati ลกe za tri sekunde. Vendar pa je bil avtomobil za ta podvig posebej prilagojen in opremljen z dodatki, zaradi katerih ni bil pripravljen za uporabo na cesti.
Na drugi strani v oฤi bode podatek, da na lestvici ni niti enega Ferrarija, Koenigsegga, Paganija ali kakลกnega drugega hiperลกportnika, kar dokazuje, da vsi proizvajalci temu ne namenjajo enake pozornosti in ne opravljajo uradnih meritev na omenjenem dirkaliลกฤu. Za Ferrari je tako dobro znano, da uradna testiranja svojih avtomobilov opravljajo na hiลกnem dirkaliลกฤu v Fioranu.
Drลพati naziv najhitrejลกega na Nรผrburgringu ne glede na to pomeni precejลกen prestiลพ, tako za proizvajalca kot lastnika avtomobila. Pa tudi uvrstitev na lestvico ni kar tako. Mi pa se k sreฤi lahko pohvalimo z dejstvom, da imamo kak avtomobil iz zgornje lestvice. Preverite katerega, hkrati pa lahko tudi kakลกen drug avtomobil po vaลกi ลพeljah po vaลกih ลพeljah za vas poiลกฤemo in pripeljemo v Slovenijo.