...

Brabus, priznani nemลกki predelovalec vozil, je predstavil svojo prvo predelavo hibridnega modela โ€“ Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+. Ta korak oznaฤuje pomemben mejnik za podjetje, saj se prviฤ podaja v svet elektrificiranih vozil. Z nadgradnjami, ki vkljuฤujejo poveฤanje moฤi na 700 KM in navor na 850 Nm, Brabusov E 53 Hybrid doseลพe pospeลกek od 0 do 100 km/h v le 3,6 sekunde.โ€‹ To je recimo sekundo veฤ, kot potrebuje zverinski Brabus Rocket 1000, narejen na osnovi GT 63 S E Performance.

Primerjava z Mercedes-AMG E 53 Hybrid

Serijski Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+ je opremljen s 3,0-litrskim vrstnim ลกestvaljnikom in elektromotorjem, ki skupaj proizvedeta 577 KM in 740 Njutonmetrov navora. Z moลพnostjo funkcije "Race Start" se moฤ zaฤasno poveฤa na 603 KM . Brabusova razliฤica pa presega te ลกtevilke, kar pomeni znatno izboljลกanje zmogljivosti.โ€‹ Njegova moฤ namreฤ znaลกa 515 kilovatov ali okroglih 700 konjev, poleg tega pa ima ลกe 850 njutonmetrov navora. Hitrost bo elektronsko omejena na 280 kilometrov na uro.

Brabus je vozilu dodal vrsto vizualnih in aerodinamiฤnih izboljลกav. Med njimi so sprednji spojler, ki zmanjลกuje dvigovanje sprednje osi pri viลกjih hitrostih ter poslediฤno izboljลกuje lego in oprijem na cesti, in zadnji difuzor, ki poveฤuje stabilnost zadnje osi pri visokih hitrostih, hkrati pa pripomore k boljลกi aerodinamiki. Poleg tega so na voljo nova 21-palฤna platiลกฤa, ki prispevajo k bolj agresivnemu videzu vozila. Vsi aerodinamiฤni dodatki so izdelani iz ogljikovih vlaken, enak velja tudi za motorno masko in pa izpuลกne cevi, ki so kombinirane s titanom. Kroma na karoseriji tako ni veฤ.

Avtomobil je ob tem tudi nekoliko bliลพje tlom, kot je bil serijski Mercedes. Prilagodljivo vzmetenje mu zagotavlja med 15 in 30 milimetrov manjลกo oddaljenost od tal. To bo pripomoglo k ลกe nekoliko boljลกi vodljivosti. K tej pa bodo pomagale tudi pnevmatike. Te bodo spredaj ลกiroke 265, zadaj pa kar 305 milimetrov. Ob tem bosta na voljo zgolj dve znamki pnevmatik: Hankook in Continental.

Notranjost in udobje

V notranjosti Brabus ponuja ekskluzivne dodatke, kot so aluminijaste stopalke, posebne preproge z logotipom Brabus in usnjeni sedeลพi z rdeฤimi kontrastnimi ลกivi. Te nadgradnje dopolnjujejo ลพe tako razkoลกno notranjost serijskega modela, ki vkljuฤuje AMG ลกportne sedeลพe, digitalni instrumentni zaslon in MBUX infotainment sistem. Vstop v kabino bo okraลกen z letvami iz nerjaveฤega jekla. Skoznje bo ลพarel napis Brabus, osvetljen z belo ali pa eno od 64 barv, ki jih bo moลพno menjati po ลพelji.

Proizvodnja omenjenega modela ne bo omejena, pri Brabusu pa so novinca ลพe uvrstili na cenik. Zanj bo potrebno odลกteti vsaj 220.382 evrov in nekaj centov. Dajatve za nemลกki trg so pri tem ลพe upoลกtevane, brez njih je cena 35.000 evrov niลพja. Ko boste to vsoto odลกteli, pa boste morali nato ลกe poฤakati od ลกest do devet mesecev, da vam bodo avto tudi izdelali.

Kljub temu, da gre za Brabusa, pa marsikdo utegne pogreลกati mogoฤen zvok osemvaljnika. Ta je nenazadnje krasil prejลกnjo generacijo njihovega ลกportnika. A medtem ko pri nas na zalogi Brabusa nimamo, pa vam lahko za dobro ฤetrtino zneska, ki ga zahteva Brabus, ponudimo nekaj, po svoje ลกe bolj atraktivnega. Zgolj sledite povezavi in videli boste o ฤem govorimo. ฤŒe bi ลพeleli imeti pravega Brabusa, pa nam le piลกite.

Copyright ยฉ 2025 Kreativni najemi d.o.o.