Kateri Ferrariji bi lahko bili primerni za naložbo?
Ferrari veljajo za sinonim italijanskih superšportnih avtomobilov, posledično pa tudi zanimive naložbe. Že dolga leta se najstarejši in najbolj redki predstavniki znamke na dražbah prodajajo za več milijonov evrov, hitro pa na vrednosti pridobivajo tudi novejši primerki. Tako je recimo za model Enzo, ki ob predstavitvi pred dobrimi 20 leti potrebno odšteti okrog milijona evrov, danes potrebno odšteti tudi že okrog štiri ali celo pet milijonov evrov. Vsekakor dobra naložba za prvotne lastnike.
Za investicijo pa so primerni tudi nekateri drugi, cenejši Ferrariji, ki so na trg prišli v zadnjih desetih, ali 15 letih. Pravzaprav so za kaj takega še bolj primerni, saj njihova cena še ni zrasla v ekstremne višave, čeprav se že dogaja, da presegajo vrednosti novih avtomobilov. Tveganje je sicer lahko malo večje, saj visoka rast vseeno ni garantirana, se pa že kaže nekaj pokazateljev na to, kateri avtomobili bi lahko najbolj pridobili na ceni.
Nekaterim cene že rastejo
Da bi naštevali vse modele Ferrarijev in posebne različice, katerih vrednost vsakič lahko narašča še precej hitreje, je seveda misija nemogoče. Zato pa smo pod drobnogled vzeli 10 modelov, ki so se v preteklih letih zvrstili v našem salonu in jih razvrstili od najbolj zanimivega z vidika naložbe do najmanj zanimivega.
Ferrari 488 Pista: kot namiguje ime gre za model, ki je za razliko od klasičnega 488 še nekoliko bolj primeren za uporabo na dirkališču. Nadaljuje tradicijo, ki jo je začel že 360 Challenge Stradale, zaželen pa je tudi zaradi omejene serije okrog 3.500 vozil. Cena rabljenih vozil se tako giblje med 400.000 in 500.000 evri, medtem ko je bilo za nov avto potrebno odšteti okrog 350.000 evrov.
Ferrari F12: F12 velja za predstavnika dolge linije 12-valjnih potovalnikov, ki sega v začeteke znamke – del te družine je tudi model 250 GTO, ki velja za najdražjega, najbolj zaželenega med vsemi Ferrariji. Cene se sicer trenutno gibljejo pod maloprodajnimi cenami novih vozil a se še utegnejo dvigniti.
Ferrari FF: posebnež v Ferrarijevi modelni paleti, saj gre pravzaprav skoraj za kombilimuzino s tremi vrati, če že ne za »shootingbreak«. Poleg tega gre tudi za prvega Ferrarija s štirikolesnim pogonom, po vrhu vsega pa pod motornim pokrovom skriva 12 valjni motor. Prav zaradi teh posebnosti in dejstva, da je bilo izdelanih le nekaj manj kot 2.300 avtov, bi v prihodnje FF lahko postal iskana klasika.
Ferrari 296 GTB: na pogled gre za klasičnega športnega dvoseda z »zgolj« trilitrskim šestvaljnikom. V resnici pa gre za manjšega, a še vedno zmogljivega brata modela SF90, kar posledični pomeni, da ga poganja hibridni pogonski sklop. Ker gre za relativno nov model, ki je še vedno v proizvodnji, hkrati pa za tehnološko nekoliko drugačen avtomobil od ostalih, je njegov naložbeni potencial zaenkrat sicer še težko določiti.
Ferrari 296 GTS: za razliko od izvedbe GTB prinaša GTS pomično streho, s tehničnega vidika pa sta avtomobila povsem enaka. Zaradi pomične strehe je avtomobil nekoliko dražji, tako kot za kupeja pa tudi v tem primeru ni mogoče določiti naložbenega potenciala.
Ferrari F8 Tributo: gre za naslednika že omenjenega 488, ki je hkrati še precej zmogljivejši, saj ponuja kar 720 konjev moči. Zanimivo pri tem je, da F8 nikoli ni dobil nobene posebne serije, kot je recimo 488 Pista. Naložbeni potencial posledično ni tako velik, še vedno pa bi v prihodnjih letih vrednost avta, kljub nekoliko višjim proizvodnim številkam lahko naraščala. A ne še takoj.
Ferrari Portofino M: kot najmanjši in najbolj dostopen Ferrari je Portofino eden tistih modelov, pri katerih vrednost verjetno ne bo ravno intenzivno rasla. Še več, v prihodnjih letih utegnejo vrednosti tega modela upasti, kar pa posledično pomeni možnost cenovno ugodnega vstopa v svet Ferrarijevih športnikov.
Ferrari Purosangue: Ferrarijev prvi križanec velja za veliko uganko. Sprva je namreč zanj veljalo veliko zanimanje, zato so se na trgu rabljenih vozil preprodajali precej nad ceno, ki jo je zahtevala tovarna. Ta trend se je nekoliko umiril, še vedno pa gre za zanimiv avtomobil, tudi zaradi dejstva, da proizvodne količine vseeno niso bile tako velike. V prihodnje se zato utegne izkazati kot zanimiva naložba.
Ferrari SF90 Spider: športnik s skoraj tisoč konji moči velja za inženirski biser, saj ga poganja Ferrarijev prvi priključni hibrid. Ta ga do 100 kilometrov z mesta požene v 2,5 sekunde, najvišja hitrost pa znaša preko 330 kilometrov na uro. Tudi njegov naložbeni potencial pa je trenutno težko napovedati, saj gre za relativno nov model z novo tehnologijo.
Ferrari SF90 Stradale: Različica SF90 s trdo streho je vsekakor ukrojena bolj po meri športnih voznikov, kot izvedba Spider, poleg tega pa je bila tudi malenkost cenejša. Posledično zanjo veljajo podobne zakonitosti glede potencialnih naložb, oziroma utegnejo biti možnosti za rast vrednosti zaradi nekoliko večjega števila izdelanih primerkov malenkost slabše. Seveda pa bo več jasnega v prihodnjih letih.
Preverite, kateri Ferrariji izmed zgoraj naštetih so še vedno v naši garaži. Našli boste več kot enega ali dva. Seveda pa se na nas lahko obrnete za nasvet, katerega kupiti z namenom naložbe, pri čemer vam ga bomo pomagali poiskati v tujini in ga pripeljati v Slovenijo. Jasno, lahko tudi kakšnega, ki ni na zgornjem seznamu.
Izbira prave barve avtomobila je, roko na srce, ena najbolj pomembnih izbir pri nakupu avtomobila. To velja tako pri nakupu rabljenega avtomobila, še posebej če ga kupujete z namenom investicije, saj barva pogosto dviguje (ali znižuje) ceno vozila, kot tudi novega. Kupiti avtomobil, pri katerem vam, ko ga boste dobili, barva ne bo odgovarjala, je […]
Japonska je v minulih desetletjih svetu ponudila kopico športnih avtomobilov, od cenovno dostopnih do dražjih, ki so se lahko primerjali tudi z nemškimi in italijanskimi superšportniki – še posebej če so jih lastniki predelali, kar je še danes pogosta praksa. A med vsemi japonskimi športniki je na popularno in avtomobilsko kulturo verjetno najbolj vplival Nissanov […]
Nemška prestižna avtomobilska trojica, Audi, Mercedes-Benz in BMW v zadnjem obdobju napovedujejo svojo prihodnost in zdi se, da je nekoliko bolj pisana, bolj po okusu ljubiteljev bencina. Pri BMW-ju so namreč nedavno napovedali, da še ne nameravajo ukiniti osemvaljnih bencinskih motorjev. Tako ekstremni pri Audiju sicer niso bili, a tudi tam vse bolj podaljšujejo rok […]
Športni terenci morda niso pravi športni avtomobili. Prinašajo namreč veliko težo, višje težišče, pogosto tudi večje dimenzije, kot pravi športni avtomobili, zato običajno niso tako okretni kot klasični športni avtomobili. No, še vseeno pa gre za avtomobile, v katerih se da uživati tudi na ovinkastih cestah, avtocestah, hkrati pa so precej bolj prostorni in posledično […]
BMW je eden izmed proizvajalcev, ki se še ni zavezal k popolni elektrifikaciji svojih avtomobilov. To je zanimivo, glede na dejstvo, da jim gre prodaja tovrstnih avtov med vsemi nemškimi proizvajalci najbolje. In čeprav so Bavarci napovedali, pa tudi že začeli razvijati električno gnani model M3, se na drugi strani ne nameravajo odreči največjim motorjem. […]
Kje bi postavili mejo med športnim in superšportnim ali celo hiperšportnim avtomobilom? Nekdaj je bila postavljena pri 300 konjih, nato pri 400, danes pa je že precej višje. Še posebej po zaslugi električnih in hibridnih avtomobilov so številke, ki opisujejo motorno moč avtomobilov močno narasle in vse več je avtomobilov, pri katerih motorna moč presega […]
Pri italijanskem Ferrariju so bili vselej precej zaščitniški do svojih avtomobilov. To posledično pomeni, da niso bili nikoli naklonjeni različnim predelavam, izvedenim brez njihovega privoljenja. Verjetno eden najbolj znanih Ferrarijev 250 GT, poznan kot »breadvan« je tako pri Enzo Ferrariju naletel na velik odpor, danes pa so znani številni primeri (bolj ali manj zvezdniških) lastnikov, […]
Alpine A110 se počasi poslavlja iz ponudbe Renaultove butične znamke. A vsake toliko časa v čast dediščine, ki jo je avtomobil ustvaril skozi zadnjih nekaj let, Alpine predstavi posebno različico modela, še hitrejšo in še močnejšo, kot prejšnja. Zadnja, najbolj ekskluzivna izvedba je luč sveta uzrla oktobra lansko leto na avtomobilskem salonu v Parizu, nosi […]
Da elektrika vsaj zaenkrat pri Porscheju ni rešitev so pred časom spoznali v ZDA. Prodajne številke njihovih električnih modelov so namreč v lanskem letu v primerjavi z letom pred tem padale, hkrati pa se je dvignila prodaja modelov 911, boxster in cayman, ki se sicer počasi poslavljata iz ponudbe. To pa je sedaj prineslo tudi […]
Čeprav se v zadnjem obdobju pojavljajo kritike nekaterih posameznikov nad tem, da se Ferrari sooča s hitro izgubo vrednosti nekaterih novih modelov in pa zmanjšanjem zanimanja zanje, se naročila še vedno vrstijo. Po zadnjih podatkih naj bi bila proizvodnja novih avtomobilov zasedena vse do konca letošnjega in prihodnjega leta. Ob tem velja omeniti, da Ferrari […]
Izdelava karavana na osnovi modela M3 je ena izmed potez, ki so se je ljubitelji nemške znamke najbolj veselili. Temu primeren je bil tudi odziv trga, ki je avtomobil lepo sprejel, v zahvalo pa ga v Münchnu še naprej ohranjajo v ponudbi ter ga tudi razvijajo. Sedaj pa je na trg prišla najbolj ekstremna različica […]
V soboto, 25. januarja je v ZDA, natančneje v mestu Scottsdale v zvezni državi Arizona potekala prva letošnja avtomobilska dražba pod okriljem avkcijske hiše Barret Jackson. Med avtomobili, starimi in novimi, ki so se pojavili na dražbi pa je bila prav posebna Chevrolet Corvette. Črno obarvan športnih z modrimi platišči ni bila le prva letos […]
Evropski avtomobilski industriji, pa tudi vsem avtomobilskim znamkam, ki so prisotne v Evropi, se prav lahko zgodi, da bodo čez deset let prisiljene nehati izdelovati bencinsko gnane avtomobile. In to velja tudi za športne znamke, razen za tiste, najbolj ekskluzivne, ki letno izdelajo nekaj sto vozil. To načeloma pomeni, da bodo bencinskim navdušencem ostali na […]
Vsak pravi ljubitelj znamke BMW bo zastrigel z ušesi ob omembi avtomobilske znamke Alpina, danes uradno poznane kot Alpina Burkard Bovensiepen GmbH & Co. KG. Gre za znamko, ki jo je njen ustanovitelj, leta 2023 preminuli Burkard Bovensiepen, ustanovil že leta 1965. Tedaj se je specializiral za predelave vozil znamke BMW, kasneje pa so te […]
A naj kar takoj pojasnimo. Ne, v naslovu ni govora o avtomobilu z najvišjo hitrostjo na svetu, še zdaleč ne. Je pa povsem novi Aston Martin Vantage Roadster avtomobil,ki omogoča najhiterjši pomik električne strehe na svetu. Najnovejša generacija najmanjšegamodela znamke Aston Martin namreč omogoča odpiranje in zapiranje platnene električne pomične strehe v zgolj 6,8 sekunde. […]
Italijanska avtomobilska znamka Lamborghini je zadnji dve leti sila produktivna. To se verjetno najbolje kaže v dejstvu, da so v tem obdobju predstavili kar dva svoja superšportna kupeja. Govora je o nasledniku modela Aventador, modelu Revuelto, ki je postal prvi serijski Lamborghini s hibridnim pogonom in pa modelu Temerario. Ta je pri Lamborghiniju poskrbel za […]
Dobrih 20.800 metrov dolga proga Nürburgring velja za eno izmed najbolj znanih, pa tudi najbolj zloglasnih dirkališč na svetu. Čeprav se na njej dirkalniki F1 niso podili že desetletja, pa je priljubljena destinacija za profesionalne dirkače v turnih avtomobilih in pa amaterske dirkače, ki se tja podajajo s svojimi bolj ali manj predelanimi avtomobili. Pri […]
Delo policistov morda ni najbolj zabavno in privlačno, zato ni presenečenje, da se zanj odločijo le redki. Morda pa bi se za ta poklic tudi pri nas odločilo več mladih, če bi imeli možnost patruljirati po cesti v Lamborghinijih. To možnost pa imajo že 20 italijanski policisti. Toliko časa namreč že sodelujejo z italijanskim proizvajalcem […]
12-valjni motorji so vselej veljali za najbolj žlahtne v avtomobilski industriji, proizvajalec, ki jim je zvest najdlje pa velja za verjetno najbolj znano športno avtomobilsko znamko na svetu. To je seveda Ferrari, ki je takšen motor nedavno namenil tudi GT-ju po imenu 12Cilindri. Gre za 11. predstavnika družine dvosedov s spredaj nameščenim 12-valjnikom, ki je […]
Shelby Cobra velja za enega izmed najbolj znanih športnih avtomobilov vseh časov. A ko je Carol Shelby ustvarjal ikonični dvosed, podoben ni zasnoval sam, pač pa je za osnovo vzel roadster britanske znamke AC. In medtem je Shelby izdelal relativno malo avtomobilov, katerih vrednost danes sega v milijone, Britanci iz Londona še naprej idelujejo svojo […]
Sredina 90. let prejšnjega stoletja je bilo obdobje, ko je na ceste prišlo manj športnih avtomobilov, kot sedaj, vendar pa so se ti avtomobilskim ljubiteljem vtisnili v spomin bolj, kot marsikateri novejši avtomobil. To so bili namreč še vedno avtomobili, ki jih je poganjala surova moč, brez elektronike, ki bi pomagala pri krmiljenju. To so […]
Corvette je vselej veljal za enega najboljših širše dostopnih ameriških športnih avtomobilov. In pri Chevroletu se tega dobro zavedajo, kljub temu pa ne sedijo križem rok. Še več, v zadnji generaciji, ki je prišla ven pred nekaj leti, so naredili velik korak naprej in s postavitvijo motorja za voznikov sedež ustvarili avtomobil, ki se skoraj […]
Za ljubitelje zmogljivih bencinskih avtomobilov znamke Volkswagen je še en nekoliko žalosten teden. Po 34 letih se je namreč iz proizvodnje poslovil legendarni šestvaljnik, bolj znan pod oznako VR6. Tako je, govora je o motorju, ki so ga pri Volkswagnu predstavili v začetku 90. let prejšnjega stoletja in čeprav v zadnjem obdobju o njem skoraj […]
Verjetno ni avtomobilskega navdušenca, ki se v nekem trenutku svoje mladosti ni srečal z računalniško simulacijo Need for Speed. Prva generacija simulacije je na trg prišla že davnega leta 1994, do danes pa je pod tem imenom izšlo že nešteto nadaljevanj, ki so ljubiteljem postregle z različnimi avtomobili. V 90. letih so dominirali superšportniki tistega […]
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje spletne strani, spletne trgovine in rezervacijske platforme je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.
Na spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. S klikom na gumb “Sprejmi vse”, se strinjate z nalaganjem vseh piškotkov. Če želite prilagoditi posamezne piškotke, uporabite gumb "Nastavitve piškotkov".
Kreativni najemi d.o.o. na spletnem mestu uporablja lastne piškotke, obenem pa omogoča izbranim tretjim osebam, da na uporabnikovo opremo namestijo svoje piškotke (t. i. piškotki tretjih oseb). Od tega se lastni piškotki, ki so kategorizirani kot "Nujni piškotki", shranijo v vaš brskalnik, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcij spletnega mesta. Piškotki tretjih oseb so kategorizirani kot "Analitični piškotki" in "Funkcionalni piškotki". Shranjeni bodo le z vašim soglasjem. Prav tako lahko onemogočite te piškotke. Zavrnitev nekaterih od teh piškotkov lahko vpliva na vašo uporabniško izkušnjo na spletnem mestu.
Nujno potrebni piškotki zagotavljajo funkcije, brez katerih te spletne strani ne morete uporabljati tako, kot je predvideno, oziroma tako, kot želite. Za uporabo teh piškotkov vaša privolitev ni potrebna in jih tudi ni mogoče deaktivirati preko funkcije te spletne stani. Na vašo napravo jih namestimo, ko obiščete našo spletno stran oziroma izberete določeno funkcionalnost spletne strani.
Piškotek
Trajanje
Opis
cookielawinfo-checkbox-analytics
do izbrisa
Vaša nastavitev za piškotke v kategoriji "Analitični piškotki".
cookielawinfo-checkbox-functional
do izbrisa
Vaša nastavitev za piškotke v kategoriji "Funkcionalni piškotki".
cookielawinfo-checkbox-necessary
do izbrisa
Vaša nastavitev za piškotke v kategoriji "Nujni piškotki".
Omogočajo, da si spletna stran zapomni vaše izbire (npr. uporabniško ime, jezik ali regijo, v kateri se nahajate) in omogočajo prikaz nekaterih storitev tretjih oseb. S tem vam lahko na naši spletni strani nudimo izboljšane in osebno prilagojene funkcije, zaradi katerih boste imeli še boljšo uporabniško izkušnjo.
Analitični piškotki nam omogočajo analiziranje dogajanja na spletni strani (zlasti: število obiskovalcev, identifikacija brskalnikov, ključnih besed…), kar je prav tako zelo pomembno za dobro delovanje spletne strani. Za namestitev teh piškotkov potrebujemo vašo izrecno privolitev, ki jo podate tako, da v nastavitvah odkljukate polje »Analitični piškotki«. Svoje strinjanje lahko v nastavitvah piškotkov kadarkoli umaknete.