Brabus, priznani nemški predelovalec vozil, je predstavil svojo prvo predelavo hibridnega modela – Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+. Ta korak označuje pomemben mejnik za podjetje, saj se prvič podaja v svet elektrificiranih vozil. Z nadgradnjami, ki vključujejo povečanje moči na 700 KM in navor na 850 Nm, Brabusov E 53 Hybrid doseže pospešek od 0 do 100 km/h v le 3,6 sekunde. To je recimo sekundo več, kot potrebuje zverinski Brabus Rocket 1000, narejen na osnovi GT 63 S E Performance.
Primerjava z Mercedes-AMG E 53 Hybrid
Serijski Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+ je opremljen s 3,0-litrskim vrstnim šestvaljnikom in elektromotorjem, ki skupaj proizvedeta 577 KM in 740 Njutonmetrov navora. Z možnostjo funkcije "Race Start" se moč začasno poveča na 603 KM . Brabusova različica pa presega te številke, kar pomeni znatno izboljšanje zmogljivosti. Njegova moč namreč znaša 515 kilovatov ali okroglih 700 konjev, poleg tega pa ima še 850 njutonmetrov navora. Hitrost bo elektronsko omejena na 280 kilometrov na uro.
Brabus je vozilu dodal vrsto vizualnih in aerodinamičnih izboljšav. Med njimi so sprednji spojler, ki zmanjšuje dvigovanje sprednje osi pri višjih hitrostih ter posledično izboljšuje lego in oprijem na cesti, in zadnji difuzor, ki povečuje stabilnost zadnje osi pri visokih hitrostih, hkrati pa pripomore k boljši aerodinamiki. Poleg tega so na voljo nova 21-palčna platišča, ki prispevajo k bolj agresivnemu videzu vozila. Vsi aerodinamični dodatki so izdelani iz ogljikovih vlaken, enak velja tudi za motorno masko in pa izpušne cevi, ki so kombinirane s titanom. Kroma na karoseriji tako ni več.
Avtomobil je ob tem tudi nekoliko bližje tlom, kot je bil serijski Mercedes. Prilagodljivo vzmetenje mu zagotavlja med 15 in 30 milimetrov manjšo oddaljenost od tal. To bo pripomoglo k še nekoliko boljši vodljivosti. K tej pa bodo pomagale tudi pnevmatike. Te bodo spredaj široke 265, zadaj pa kar 305 milimetrov. Ob tem bosta na voljo zgolj dve znamki pnevmatik: Hankook in Continental.
Notranjost in udobje
V notranjosti Brabus ponuja ekskluzivne dodatke, kot so aluminijaste stopalke, posebne preproge z logotipom Brabus in usnjeni sedeži z rdečimi kontrastnimi šivi. Te nadgradnje dopolnjujejo že tako razkošno notranjost serijskega modela, ki vključuje AMG športne sedeže, digitalni instrumentni zaslon in MBUX infotainment sistem. Vstop v kabino bo okrašen z letvami iz nerjavečega jekla. Skoznje bo žarel napis Brabus, osvetljen z belo ali pa eno od 64 barv, ki jih bo možno menjati po želji.
Proizvodnja omenjenega modela ne bo omejena, pri Brabusu pa so novinca že uvrstili na cenik. Zanj bo potrebno odšteti vsaj 220.382 evrov in nekaj centov. Dajatve za nemški trg so pri tem že upoštevane, brez njih je cena 35.000 evrov nižja. Ko boste to vsoto odšteli, pa boste morali nato še počakati od šest do devet mesecev, da vam bodo avto tudi izdelali.
Kljub temu, da gre za Brabusa, pa marsikdo utegne pogrešati mogočen zvok osemvaljnika. Ta je nenazadnje krasil prejšnjo generacijo njihovega športnika. A medtem ko pri nas na zalogi Brabusa nimamo, pa vam lahko za dobro četrtino zneska, ki ga zahteva Brabus, ponudimo nekaj, po svoje še bolj atraktivnega. Zgolj sledite povezavi in videli boste o čem govorimo. Če bi želeli imeti pravega Brabusa, pa nam le pišite.
V svetu predelovalcev najbolj prestižnih avtomobilov je danes prisotnih kar nekaj imen oziroma podjetij, ki so si ustvarila svetovno prepoznavnost, verjetno pa nobeno izmed njih ni tako znano, ali pa vsaj razvpito, kot je Mansory. Nemško podjetje namreč vsake toliko časa predstavi kakšno novost, za katero prejme vsaj toliko kritik, kot tudi glasov podpore. Omenjeno […]
Italijanski avtomobilski proizvajalec Ferrari je uradno potrdil, da bo svoj prvi povsem električni model predstavil 9. oktobra 2025 na dogodku Capital Markets Day. Serijska proizvodnja se bo začela januarja 2026, prve dostave pa so predvidene za oktober istega leta. Tehnične specifikacije: visoka zmogljivost in avtentičen zvok Čeprav Ferrari še ni razkril vseh tehničnih podrobnosti, se […]
Mercedes-Benz Unimog je eno najbolj prepoznavnih in vsestranskih specialnih vozil na svetu. Njegovo ime izhaja iz nemške besedne zveze »UNIversal-MOtor-Gerät«, kar pomeni univerzalni motorizirani stroj, kar že samo po sebi nakazuje njegovo osnovno filozofijo – služiti kot vsestranska platforma za najrazličnejše naloge v najtežjih pogojih. Unimog je nastal neposredno po koncu druge svetovne vojne, ko […]
Lamborghini letos obeležuje 10. obletnico svojega oddelka Polo Storico, ki skrbi za restavracijo in certificiranje klasičnih modelov iz Sant’Agata Bolognese. Ob tej priložnosti je italijanski proizvajalec superšportnikov pripravil serijo ekskluzivnih dogodkov za zbiratelje, stranke in medije, ki bodo potekali med februarjem in oktobrom 2025. Polo Storico, ustanovljen leta 2015, je v zadnjem desetletju postal sinonim […]
Porsche je z najnovejšim modelom 911 GT3 postavil nov rekord na znamenitem dirkališču Nürburgring Nordschleife za avtomobile z ročnim menjalnikom. Tovarniški voznik Jörg Bergmeister je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom prevozil 20,8-kilometrsko progo v času 6:56,294 minute, s čimer je za več kot 10 sekund izboljšal prejšnji rekord, ki ga je osem let držal Dodge Viper […]
Mercedes-Benz ima do svojega modela, razred G že nekaj časa zelo poseben odnos. Model, ki na trgu vztraja že 46 let se je namreč navzven v zgolj dveh generacijah le malo spremenil in še vedno ostaja klen terenec, kakršen je bil nekoč. In če je Land Rover v novi generaciji modela Defender ubral povsem novo […]
Avtomobilske dirke so v srcu marsikatere avtomobilske znamke, še posebej tistih najbolj ekskluzivnih. Večina izmed njih je skozi desetletja osvajala najprestižnejše dirke v različnih serijah, od formule 1 do Le Mansa, legendarni dirkalniki pa danes dosegajo vrtoglave vrednosti. Verjetno pa ni nobene avtomobilske znamke, ki bi imela avtomobilski šport globje vpisan v svoj DNK, kot […]
Lada Niva velja za čisto pravo avtomobilsko legendo. In čeprav Niva avtomobil, ki je zaradi svojega ruskega porekla občasno zasmehovan, je takšen odnos povsem neupravičen. Leta 1977 predstavljen avtomobil je namreč prvi terenski avtomobil na svetu, zasnovan s samonosno karoserijo. Govora je o konceptu, kakršnega avtomobilski proizvajalci uporabljajo še danes, 48 let kasneje. A čeprav […]
Samodejni menjalniki so v sodobnih avtomobilih skoraj povsem izpodrinili ročne menjalnike. Svoje delo namreč opravljajo hitreje, kar posledično prinaša tudi boljše zmogljivosti, to pa je še posebej pomembno pri športnih avtomobilih. Pa čeprav večina voznikov skrajnih meja nikoli ne doseže. Na drugi strani so avtomobili s tovrstnimi menjalniki lažji za upravljati, saj elektronika še lažje […]
Poletje je pred vrati, kar pomeni tudi suhe ceste, malo kamenja, sonce in čas za uživanje v naravi ter zavojih. Zato tudi ni presenetljivo, da so toplejši meseci tisti v letu, ko je prodaja športnih avtomobilov najboljša. Raziskave namreč kažejo, da je prav mesec april tisti, ko se, tako v Evropi, kot tudi Sloveniji, prodaja […]
Športni terenci so priljubljena izbira med- še posebej v tujini – premožnejšimi družinami z več otroci. Ne le, da na pogled delujejo prestižno in običajno tudi hitro, hkrati so tudi vsakodnevno uporabi. Nekateri izmed njih namreč ponujajo celo do sedem sedežev ali pa ogromno prtljažnega prostora. To pomeni, da se na počitnice, lahko odpravite brez […]
Ko danes na ceste zapelje nov avtomobil znamke Aston Martin, ga avtomobilski ljubitelji pospremijo z veseljem, še posebej največje in najbolj prestižne modele. Ti so namreč navkljub trendom in napovedim ohranili tako zaželene 12 valjne bencinske motorje in očitno je, da se ti vsaj še nekaj časa ne bodo poslovili. Nov dokaz za to je […]
Ameriška veja koncerna Stellantis, katerega del je tudi General Motors je pred časom sprejela radikalno rešitev, za katero se je že takoj zdelo, da se jim bo maščevala. Odločili so se namreč, da iz ponudbe na ameriškem trgu (kar posledično pomeni tudi drugod) odstranijo osemvaljnike, no vsaj iz nekaterih modelov. In kot da to ne […]
V zadnjem obdobju lahko ljubitelji bencinsko gnanih avtomobilov z veseljem spremljamo novice o vračanju klasičnih motorjev v ponudbo nekaterih znamk. Veliko je govora o Porschejev razvoju klasičnih motorjev, kljub ambicioznim ambicijam glede elektrifikacije pa bo tudi Alfa Romeo v prihodnji generaciji bencinski šestvaljnik ponudila v modelih Giulia in Stelvio. Medtem se prvi sadovi nove strategije […]
Kako uspešen oziroma kako priljubljen je nek osebni avtomobil pogosto dokazuje tudi podatek, kako dolgo se je obdržal na trgu oziroma koliko generacij je doživel – poleg podatka, koliko vozil je bilo seveda narejenih. In če bi gledali zgolj ta podatek, potem je med vsemi športnimi avtomobili vseh časov najbolj priljubljen športni avtomobil Ford Mustang. […]
Porsche je pred kratkim napovedal, da bodo z letošnjim letom precej povečali izdatke namenjene klasičnim motorjem v avtomobilih. Sem so seveda zajeti tudi hibridni pogonski sklopi, a vložek v višini preko 800 milijonov evrov je vsekakor napovedoval nekaj konkretnega, nekaj velikega. In to se je tudi zgodilo, saj je Porsche na novo začrtal svojo električno […]
Ferrari veljajo za sinonim italijanskih superšportnih avtomobilov, posledično pa tudi zanimive naložbe. Že dolga leta se najstarejši in najbolj redki predstavniki znamke na dražbah prodajajo za več milijonov evrov, hitro pa na vrednosti pridobivajo tudi novejši primerki. Tako je recimo za model Enzo, ki ob predstavitvi pred dobrimi 20 leti potrebno odšteti okrog milijona evrov, […]
Izbira prave barve avtomobila je, roko na srce, ena najbolj pomembnih izbir pri nakupu avtomobila. To velja tako pri nakupu rabljenega avtomobila, še posebej če ga kupujete z namenom investicije, saj barva pogosto dviguje (ali znižuje) ceno vozila, kot tudi novega. Kupiti avtomobil, pri katerem vam, ko ga boste dobili, barva ne bo odgovarjala, je […]
Japonska je v minulih desetletjih svetu ponudila kopico športnih avtomobilov, od cenovno dostopnih do dražjih, ki so se lahko primerjali tudi z nemškimi in italijanskimi superšportniki – še posebej če so jih lastniki predelali, kar je še danes pogosta praksa. A med vsemi japonskimi športniki je na popularno in avtomobilsko kulturo verjetno najbolj vplival Nissanov […]
Nemška prestižna avtomobilska trojica, Audi, Mercedes-Benz in BMW v zadnjem obdobju napovedujejo svojo prihodnost in zdi se, da je nekoliko bolj pisana, bolj po okusu ljubiteljev bencina. Pri BMW-ju so namreč nedavno napovedali, da še ne nameravajo ukiniti osemvaljnih bencinskih motorjev. Tako ekstremni pri Audiju sicer niso bili, a tudi tam vse bolj podaljšujejo rok […]
Športni terenci morda niso pravi športni avtomobili. Prinašajo namreč veliko težo, višje težišče, pogosto tudi večje dimenzije, kot pravi športni avtomobili, zato običajno niso tako okretni kot klasični športni avtomobili. No, še vseeno pa gre za avtomobile, v katerih se da uživati tudi na ovinkastih cestah, avtocestah, hkrati pa so precej bolj prostorni in posledično […]
BMW je eden izmed proizvajalcev, ki se še ni zavezal k popolni elektrifikaciji svojih avtomobilov. To je zanimivo, glede na dejstvo, da jim gre prodaja tovrstnih avtov med vsemi nemškimi proizvajalci najbolje. In čeprav so Bavarci napovedali, pa tudi že začeli razvijati električno gnani model M3, se na drugi strani ne nameravajo odreči največjim motorjem. […]
Kje bi postavili mejo med športnim in superšportnim ali celo hiperšportnim avtomobilom? Nekdaj je bila postavljena pri 300 konjih, nato pri 400, danes pa je že precej višje. Še posebej po zaslugi električnih in hibridnih avtomobilov so številke, ki opisujejo motorno moč avtomobilov močno narasle in vse več je avtomobilov, pri katerih motorna moč presega […]
Pri italijanskem Ferrariju so bili vselej precej zaščitniški do svojih avtomobilov. To posledično pomeni, da niso bili nikoli naklonjeni različnim predelavam, izvedenim brez njihovega privoljenja. Verjetno eden najbolj znanih Ferrarijev 250 GT, poznan kot »breadvan« je tako pri Enzo Ferrariju naletel na velik odpor, danes pa so znani številni primeri (bolj ali manj zvezdniških) lastnikov, […]
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje spletne strani, spletne trgovine in rezervacijske platforme je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.
Na spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. S klikom na gumb “Sprejmi vse”, se strinjate z nalaganjem vseh piškotkov. Če želite prilagoditi posamezne piškotke, uporabite gumb "Nastavitve piškotkov".
Kreativni najemi d.o.o. na spletnem mestu uporablja lastne piškotke, obenem pa omogoča izbranim tretjim osebam, da na uporabnikovo opremo namestijo svoje piškotke (t. i. piškotki tretjih oseb). Od tega se lastni piškotki, ki so kategorizirani kot "Nujni piškotki", shranijo v vaš brskalnik, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcij spletnega mesta. Piškotki tretjih oseb so kategorizirani kot "Analitični piškotki" in "Funkcionalni piškotki". Shranjeni bodo le z vašim soglasjem. Prav tako lahko onemogočite te piškotke. Zavrnitev nekaterih od teh piškotkov lahko vpliva na vašo uporabniško izkušnjo na spletnem mestu.
Nujno potrebni piškotki zagotavljajo funkcije, brez katerih te spletne strani ne morete uporabljati tako, kot je predvideno, oziroma tako, kot želite. Za uporabo teh piškotkov vaša privolitev ni potrebna in jih tudi ni mogoče deaktivirati preko funkcije te spletne stani. Na vašo napravo jih namestimo, ko obiščete našo spletno stran oziroma izberete določeno funkcionalnost spletne strani.
Piškotek
Trajanje
Opis
cookielawinfo-checkbox-analytics
do izbrisa
Vaša nastavitev za piškotke v kategoriji "Analitični piškotki".
cookielawinfo-checkbox-functional
do izbrisa
Vaša nastavitev za piškotke v kategoriji "Funkcionalni piškotki".
cookielawinfo-checkbox-necessary
do izbrisa
Vaša nastavitev za piškotke v kategoriji "Nujni piškotki".
Omogočajo, da si spletna stran zapomni vaše izbire (npr. uporabniško ime, jezik ali regijo, v kateri se nahajate) in omogočajo prikaz nekaterih storitev tretjih oseb. S tem vam lahko na naši spletni strani nudimo izboljšane in osebno prilagojene funkcije, zaradi katerih boste imeli še boljšo uporabniško izkušnjo.
Analitični piškotki nam omogočajo analiziranje dogajanja na spletni strani (zlasti: število obiskovalcev, identifikacija brskalnikov, ključnih besed…), kar je prav tako zelo pomembno za dobro delovanje spletne strani. Za namestitev teh piškotkov potrebujemo vašo izrecno privolitev, ki jo podate tako, da v nastavitvah odkljukate polje »Analitični piškotki«. Svoje strinjanje lahko v nastavitvah piškotkov kadarkoli umaknete.